Persoonlijke update 

Eindelijk heb ik tijd om een update te posten ! Dat is lang geleden ! We hebben een drukke tijd achter de rug met een paar spannende dingen die gebeurd zijn ! In de blog van vandaag praat ik je bij ! 

Nieuw huis 

Jullie hebben het vast al voorbij zien komen maar we hebben een nieuw huis ! En afgelopen maandag was het eindelijk zover , we kregen de sleutel !!! Jaaa , eindelijk zijn we lekker begonnen met klussen. Oké zijn Willem en mijn vader begonnen met klussen, want sorry ik ben niet een super klusser 🙈 Met veel lieve hulp van mijn ouders en opa/oma zijn we de hele week al bezig om ons huis om te toveren tot een paleisje. In het nieuwe huis krijgt Jayden zijn eigen kamertje dus ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden ! Vanaf zijn geboorte slaapt hij bij ons op de kamer en vanaf vanavond gaat hij alleen slapen. We gaan het meemaken ! Ook de plek waar we gaan wonen is helemaal top, de kinderopvang aan het einde van de straat en opa en oma 2 straten verder.  Ik heb super veel zin om alles weer lekker in te richten en te stijlen maar wel een werk hoor ! Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het allemaal gaat en ga ik veel foto’s posten !

Nieuwe baan 

Ja je leest het goed, nieuwe baan ! Na 6,5 jaar met super veel plezier voor Only gewerkt te hebben start ik op 1 juni met mijn nieuwe baan. Ik hoor je denken ; huh , hoe dan ? Het is ook vrij onverwacht. Ik was helemaal niet op zoek naar wat anders maar via instagram zag ik een mega leuke vacature voorbij komen. Thuis over gehad en besloten dat ik het ging proberen. Want niet geschoten altijd mis toch ? Daar heb ik 2 super leuke gesprekken gehad en vorige week te horen gekregen dat ik aangenomen ben. Contract is getekend en mijn onslag bij Only is ingediend dus nu kan ik het ook met jullie delen ! Ik ga aan de slag als accountmanager bij Mini Me. Echt iets heel nieuws. Heel spannend natuurlijk maar ik heb er super veel zin in ! Een nieuwe uitdaging die ik met beide handen ga aanpakken !

Stoppen met webshop

En vanwege die nieuwe baan zal ik helaas gaan stoppen met de webshop. De blog die blijft hoor !!! Maar ik ga nu weer 40 uur werken en ik ga in Rotterdam werken dus zal ook weer wat reistijd gaan hebben. En dan is het voor mij niet haalbaar om al jullie leuke pakketjes op tijd op de bus te doen ! De webshop staat nu vanwege de verhuizing op gesloten maar ik zal binnen nu en 2 weken alles voor leuke prijsjes gaan uitverkopen. Dus hou Facebook en instagram goed in de gaten !

Geef een reactie

