Top 10 best gelezen 

Dit jaar startte ik met de Jay & Jenn blog en heb ik behoorlijk wat artikelen geschreven en gepost. Maar welke vonden jullie het leukste en werden het meest gelezen ? De top 10 op een rij. 

Top 10

1. Real life ; wij weten niet welk syndroom ons zoontje heeft. 

Melissa en haar man hebben een zoontje met een syndroom, maar welk syndroom en wat de verwachtingen zijn weten ze niet. Zij vertellen hun verhaal.

IMG_7163


2. Babytracker, alle informatie over je baby in een app.

Deze app ondekte ik net na mijn bevalling. Je kunt er oa het aantal flessen, voedingen en luiers van je baby invullen en bijhouden. Super handig !

FullSizeRender (2)

3. Wat het moederschap aan mij veranderd heeft.

Moeder zijn veranderd je leven, ik vertel in deze blog wat het aan mij persoonlijk veranderd heeft.

naamloos

4. Het Jay & Jenn mommy event

Dit jaar organiseerde ik het eerste Jay & Jenn mommy event, waarom ik dit organiseerde en hoe ik dit gedaan heb vertel ik je.

img_8056

5. De bevalling

De bevalling, de titel zegt genoeg. Ik vertel je alles over mijn bevalling, hoe deze verliep en hoe ik het ervaren heb.

img_4688

6. 5 kapsels in 5 stappen en 10 minuten

Als mama heb je s’ochtends weinig tijd, daarom 5 kapsels in 5 stappen en 10 minuten incl foto’s ! Zo zie je er elke dag glamorous uit !

img_8210

7. Onze droombruiloft

Alweer 2 jaar geleden trouwden ik met Willem. Ik vertelde alles over onze droombruiloft en deelde heel veel foto’s van deze mooie dag !

willemjan-color-338

8. Wanneer opa & oma ver weg wonen

Gelukkig wonen Jaydens opa en oma heel dichtbij, maar wat als opa en oma ver weg wonen. Ik vroeg het moeders die hier dagelijks mee te maken hebben, zij vertellen over hun ervaringen en geven handige tips.

suitcase-1077334_960_720

9. Naar de kinderopvang

Jayden gaat een paar keer per week naar de kinderopvang. Hier is altijd veel discussie over, maar persoonlijk vind ik kinderopvang super voor hem ! Hij word er heel sociaal van en komt veel in contact met andere kindjes.

IMG_6040

10. Waar is dat feestje, geef een kraamfeest.

Al ver voor de bevalling had ik besloten dat ik absoluut geen kraamvisite wilde. Al die mensen elke dag over de vloer, daar had ik geen zin in. Daarom gaven wij een kraamfeest, in deze blog lees je alles over waarom, hoe en waar !

Geef een reactie

