2016

2016 was het jaar dat ik met verlof ging, mama werd, Jay & Jenn startte, van filiaal wisselde en nog veel meer ! Al onze hoogte maar ook dieptepunten op een rij. 

Verlof

Hoe goed getimed ! Precies op 1 januari 2016 ging mijn zwangerschapsverlof in. Na 2 laatste en pittige weken , kerstvakantie drukte, was het heerlijk om lekker te gaan rusten ! Eerlijk gezegd zag ik ook wel een beetje op tegen mijn verlof, ik ben een bezig bijtje en kan niet goed stilzitten. Ik was echt bang om in een soort van zwart gat te vallen. Gelukkig viel dit allemaal heel erg mee achteraf en was het heerlijk om uit te rusten en me voor te bereiden op de bevalling.

Mama

En op 5 februari 2016 was het zover , Jayden werd geboren ! Na bijna een week over tijd te zijn en al een afspraak te hebben staan voor een inleiding kwam hij toch vanzelf. Het mooiste moment van ons leven ! Die onbeschrijfelijke liefde die je meteen voelt na de geboorte. De bevalling was best pittig maar dat was ik meteen vergeten , of ik heb het verdrongen ;). En dan ben je mama, en blijken alle clichés te kloppen en waar te zijn. De eerste week vond ik best spannend, je kindje leren kennen en leren verzorgen. Heerlijk dat we dat in alle rust zonder visite konden doen. En in maart kon iedereen Jayden leren kennen op zijn kraamfeest. Wat was het leuk om iedereen weer te zien, en vooral te showen met mijn mooie baby !

Jay & Jenn

Al heel lang liep ik met het idee om iets voor mezelf te beginnen. Gewoon iets leuks wat ik er naast mijn werk bij kon doen. Maar wat dat dan moest zijn wist ik niet zo goed. Tot vriendin M. me vroeg of ik 5 tips had voor andere mama’s voor een artikel wat zij schreef. Die had ik wel , ik somde mijn beste tips op en zij maakte er een leuk verhaal van. Ze deelde dit met mij op Facebook en ik las het nog een keer na. Op dat moment dacht ik ; ik heb nog veel meer tips en ideeën ! En toen is Jay & Jenn geboren, een blog waar ik al mijn tips, tricks en ervaringen met jullie kan delen ! En tot de dag van vandaag komen er steeds meer lezers en volgers bij ! Super leuk en bedankt daarvoor ! In de blog van zaterdag zal ik de best gelezen artikelen van dit jaar nog een keer met jullie delen.

Shop

Oké ik had een blog , maar toch miste ik nog iets. Natuurlijk zit mijn passie al in de retail, het draaien van een winkel want dat doe ik in het dagelijks leven ook. Daarom was het idee van de Jay & Jenn shop al snel geboren. Ook hier probeer ik elke keer vernieuwing aan te brengen met leuke nieuwe artikelen. Ik ging diverse leuke samenwerkingen aan en deed veel nieuwe contacten op. Ik ben hard aan het bouwen en we groeien steeds weer een beetje. En zijn er dingen die jij graag wil zien , laat het me weten !

 

Mommy event

Organiseren, dat is helemaal mijn ding ! Daarom nam ik het initiatief om het eerste Jay & Jenn mommy event te organiseren. Om me heen hoorde ik zoveel mensen klagen dat er zo weinig te zien/doen is in de omgeving en daarom trok ik de stoute schoenen aan. Ik dacht niet geschoten is altijd mis. En het lukte ! Iedereen van deelnemers tot locatie tot gasten was enthousiast. Het was een groot succes. Natuurlijk was ik wel een beetje nerveus, je weet niet wat mensen verwachten te zien. En het is altijd afwachten wat ze ervan vinden, maar ik heb super veel leuke reacties ontvangen ! Ik kan jullie beloven, volgend jaar gaan we dit zeker weer proberen en dan ( ik zou Jennifer niet zijn als ik dit niet zou zeggen ) natuurlijk weer groter 😉

Werk

Ook qua werk had ik een heel fijn en goed jaar ! Op 23 mei, ja op mijn verjaardag , begon ik na mijn verlof weer met werken. Eerst 2 weken in Goes maar toen zich de kans voor om terug naar bergen op zoom te komen. En die greep ik natuurlijk aan, lekker dicht bij huis en dus eerder thuis bij mijn gezin. Ik bouwde een leuk nieuw team om me heen en kreeg een nieuwe regiomanager. Bij Only gaan we super hard en we bleven dit jaar maar winkels openen. Heerlijk om mee te gaan in die positieve golf van succes ! Van elke opening hebben we een feestje gemaakt en dat gaan we dit jaar weer doen !

Dieptepunten  Mindere punten

Natuurlijk hadden we een heel goed , zeg maar fantastisch jaar , maar er waren ook mindere dingen. Geen hele erge gebeurtenissen gelukkig, vandaar dat ik het geen dieptepunten maar mindere punten noem.  Er zijn elk jaar weer mensen die je teleurstellen of er nooit voor je zijn. Misschien had ik dit anders verwacht nu we een kindje hebben, ik had verwacht dat bepaalde mensen meer interesse zouden hebben. Maar dit heb ik losgelaten , ik ben er achter dat het zonde is van mijn energie om me hier druk over te maken. We kregen een auto-ongeluk maar gelukkig is dit helemaal goed uitgepakt en opgelost ! En helaas verloor ik afgelopen maand ook mijn oma.

img_8625

2017

Zoals ik al zei en je hierboven kunt lezen was 2016 een heel mooi jaar voor ons. Of ik nog wensen of goede voornemens heb voor 2017 ? Ik hoop dat we net zo gelukkig en fijn jaar hebben als deze is geweest. We hebben een heerlijke eerste vakantie naar het buitenland met Jayden en opa/oma in het vooruitzicht. Ik hoop bij Only het komende jaar weer veel nieuwe winkels te openen. En Jay & Jenn nog meer te laten groeien, meer volgers krijgen, meer bestellingen op de post doen en steeds succesvoller en groter te worden.

En lieve lezers ik wil jullie via deze weg een super 2017 wensen, dat het voor jullie een geweldig jaar mag worden ! Ik hoop dat al jullie wensen en dromen uitkomen ! Blijven jullie ons in het nieuwe jaar ook weer volgen ?

Happy New Year !

Geef een reactie

