Photo diary week 48 ; sinterklaas, auto-ongeluk en meer auto’s ! 

Week 48, wat gebeurde er en wat deden we ? Je ziet het in de photo dairy van deze week !

Oke netflix is al oud nieuws,. maar ik heb het nu ook ontdekt ! Eerst hadden willem en ik beide een Pathé abbonement, maar met een kleintje is naar de bios gaan niet zo handig meer. Dus vandaar Netflix ! En de eerste serie waar ik verslaafd aan ben geraakt is Pretty Little Lairs ! Kijken jullie ook ?

img_8603

Op de opvang maakte Jayden voor het eerst kennis met Zwarte piet, hij vond het wel een beetje spannend ! Maar gelukkig is dit wel een gewone normale zwarte piet, zoals ze moeten zijn vind ik !

img_8613

 

Ook thuis kwam Sinterklaas langs, en Jayden kreeg deze super mooie BMW. Hij vindt het helemaal geweldig, hij kan erin staan en hij danst mee op het muziekje. En wanneer we rondjes rijden giert hij het uit ! Goed cadeau sinterklaas !

img_8625

Papa’s bmw kwam er minder goed vanaf deze week. Ik bracht jayden naar mijn moeder afgelopen zaterdag en toen gebeurde dit. We kregen een ongeluk ! Eigenlijk hadden wij voorrang, maar de meneer met de rode auto had ons over het hoofd gezien. Gelukkig hebben we niets ! Maar die nasleep en het papierwerk is altijd zo’n gedoe !

img_8615

 

@work, we hebben weer super veel leuke party stijltjes binnen gekregen ! Zo leuk al die glitters ! En we hebben de kerstmuziek ook weer aanstaan in de winkel, zo vrolijk word ik daarvan !

 

 

Deze week maakte we ook kennis met Daily, haar moeder Priscilla vertelde hun verhaal. Daily werd geboren met staar. Wat een heftig verhaal ! En ook gooide ik de hele blog om, andere stijltjes en kleurtjes ! Van vinden jullie ?

 

 

Wat een autonieuws in deze week ! Jayden ging een nachtje bij opa en oma slapen zodat willem en ik een dagje naar Essen konden. Daar was een autoshow, en wat een droomauto’s ! De linker foto die komt zeker op mijn life goal lijstje 😉

Geef een reactie

