Hoe onze week eruit ziet

Vaak zie ik vragen voorbij komen over hoe onze weken eruit zien. Wat Jayden eet en hoelaat hij slaapt. Daarom heb ik een week lang alles bijgehouden en kun je vandaag lezen hoe onze weken eruit zien !

Maandag

 8.30 : Wakker. Na nog even heerlijk met mama gekroeld te hebben ๐Ÿ™‚ op maandag kunnen we altijd lekker lang blijven liggen omdat ik pas laat hoef te beginnen.
Flesje : 200 cc gedronken om 9.00

Naar de opvang om 11.00, waar hij gelijk lekker mee naar buiten mag om te spelen. In het Oppas en Opvang boekje lees ik dat  hij een perenhapje heeft gegeten en de hele dag heeft gespeeld,gekroeld en hele verhalen heeft verteld. Aan het einde van de dag haalt papa hem weer op bij de opvang. Super leuk dit boekje, ondanks dat Jayden de hele dag weg is geweest heb ik wel altijd het gevoel dat ik weet hoe zijn dag eruit zag !

IMG_6040

S’avonds :
19.30 een heerlijk potje gegeten met doperwten, kip en aardappel
22.00 een flesje van 200cc met een beetje rijstebloem om lekker te slapen.
22.30 ligt heerlijk te slapen.
In de nacht beetje onrustig door het onweer, maar met mama kroelen helpt al veel ๐Ÿ™‚ Dus we slapen met z’n 3e lekker door in het grote bed.

Dinsdag

7.15 We liggen nog lekker te slapen, maar de wekker gaat al vroeg. Ik heb vandaag een meeting in Delft dus we moeten wat vroeger opstaan dan normaal.
7.30 nadat ik klaar ben met aankleden en make-up maak ik Jayden wakker. En geef ik hem een flesje. Om 8.00 rijden we naar de opvang waar papa hem weer zal ophalen aan het einde van de dag.

Bij de opvang heeft hij een lekker bananenhapje gekregen. De rest van de dag heeft hij in de box gespeeld, gekroeld en is mee naar buiten geweest.
 17.30 opgehaald bij opvang en heerlijk aan het spelen. Jayden had lang geslapen dus nog geen fles gehad. Thuis om 18.00 een fles van 200 cc

20.00 Potje met bruine bonen, appel , rundvlees en rijst
Met een vol buikje valt Jayden meestal lekker in slaap, om half 11 word hij nog even wakker voor een flesje. Hij is heel moe maar drinkt toch nog 120 cc op, en valt daarna heerlijk in slaap !

Woensdag

Om 8 uur word ik wakker van gebrabbel aan de andere kan van de kamer. Wanneer ik boven zijn bedje kijk word ik gegroet met een grote glimlach, dat is leuk wakker worden !
10.00 tot 11.30 heerlijk geslapen, ondertussen kon mama even wat aan het huishouden doen. Soms is het best even plannen met werk, huishouden en een baby !

Daarna hebben we samen in de box gespeeld. 13.30 fles 200 cc.
Appel/peer om 17.00 , mama had geen groente meer.
20.00 fles 200cc
21.00 na een druk uurtje met veel gekroel en gekus slaapt Jayden

Donderdag

8.30 fles 180

9.30 boodschappen doen bij de Ah en pakketjes weg brengen uit de Jay & Jenn shop.

12.00 potje appel-abrikoos

IMG_7195

Omdat mama lekker vrij is vandaag kunnen we de hele middag samen spelen en kroelen !

15.00 fles 200cc

18.00 Een potje met tomaat, aardappel en rundvlees gegeten.

21.00 Na een fles van 200 cc te hebben gedronken is Jayden helemaal vertrokken !

Vrijdag

8.00 opstaan , mama maakt zich altijd eerst klaar en dan maakt ze  Jayden wakker.
8.30 flesje 200 cc

Vandaag past oma op ! Ik breng Jayden naar oma toe. Die gaat s ‘middags lekker een stukje wandelen met hem en naar de eendjes kijken. Hij is heel nieuwsgierig en wil alles zien !

18.00 Als ik thuiskom heeft papa Jayden al opgehaald bij oma. Hij krijgt een potje witvis met rijst, wat ie super lekker vind !

21.30 Na de hele avond tussen papa en mama in gekroeld te hebben drinkt hij een flesje van 180 cc op en gaat daarna lekker slapen.

img_7101

Zaterdag

Opa dag ! Omdat mama altijd op zaterdag moet werken, en papa ook heel vaak in het weekend werkt gaat Jayden op zaterdag vaak naar Opa en Oma. Maar omdat oma vandaag ook moet werken is het Opa dag !

Opa geeft hem een fruithapje met appel, peer en abrikoos en gaat daarna een stuk met hem wandelen. In de middag speelt Jayden lekker met zijn babygym buiten in het loungeset. Lekker van het weer genieten !

18.00 Ik haal hem op bij opa en oma als ik uit mijn werk kom. Thuis eet Jayden een potje groenten en speelt nog even.

22.00 Nadat hij lang heeft geslapen vanavond nog even een flesje van 200cc. Daarna valt hij weer in slaap !

Zondag

Papa moest al vroeg weg om te werken, dus Jayden en mama slapen lekker uit tot 9.30 !

10.00 Flesje van 170 cc opgedronken.

12.30 een potje fruit met appel en peer.

In de middag zijn we een rondje gaan wandelen, Jayden op zijn buik in de kinderwagen zodat hij net over het randje kan kijken ! Sinds hij kan omdraaien wil hij alleen nog maar draaien altijd en overal ! Daarna hebben we samen naar de MotoGP gekeken. Ook al snapt hij er nog niets van, toch kijkt Jayden heel aandachtig mee !

IMG_7258IMG_7254

 

 

 

 

 

 

 

 

16.00 Flesje 200 cc gedronken. Daarna kwam papa thuis dus heeft Jayden met papa gespeeld en gekroeld.

18.30 Potje groente.

21.00 Flesje 180 cc gedronken, en daarna vertrokken naar dromenland.

 

 

 

3 thoughts on “Hoe onze week eruit ziet

Geef een reactie

