Sophie de Giraf : de beste vriendin van jouw baby

In deze blog schrijf ik over een speeltje dat geschikt is voor de allerkleinsten. Er is zoveel te koop op baby-speelgoed gebied, maar het komt vaak voor dat je kleintje er totaal geen interesse in heeft of hier nog te klein voor is. Dat is zonde toch? Daarom deel ik hier mijn positieve ervaring over een heel leuk en bovendien nuttig kraamcadeau dat ik gekregen heb. Mijn kleine mannetje is niet alleen een speeltje, maar ook een vriendinnetje rijker.

Lief & educatief

Vorige week kwam mijn vriendin M. bij ons op visite met eenย cadeauย voor Jayden.Ik kan al die leuke baby musthaves niet laten liggen, maar mijn vriendinnen al helemaal niet! M. had haar research gedaan op het gebied van educatieve en veilige speeltjes voor baby’s. Zij kwam terecht bij Sophie de giraf. Na mijn eigen onderzoek (googlen naar ervaringen van andere moeders) en het zien van Jayden zijn reactie op dit speeltje snap ik helemaal waarom Sophie de giraf helemaal hot is!

Sophie prikkelt de zintuigen & wordt een vertrouwd personage voor je baby

Dit mooi stukje speelgoed heeft veel voordelen. Door de opvallende vlekken en ogen van Sophie herkent je baby het speeltje direct. Het speeltje is ontworpen om de zintuigen van baby’s en dreumesen te prikkelen. Jayden zijn aandacht werd direct getrokken door dit lieve girafje. Hierdoor wordt dit al gauw voor hem een herkenbaar en vertrouwd object.
Wanneer je erin knijpt maakt de giraffe een leuk geluidje en ik merk dat Jayden nieuwsgierig op zoek gaat waar dit geluidje vandaan komt. Een goede manier om je baby kennis te laten maken met het herkennen van oorzaak en gevolg.

IMG_5609

Sabbelen, grijpen & bijten

Tot nu toe heb ik gemerkt dat wat grotere en stoffen speeltjes geen succes zijn omdat hij deze nog niet goed vast kan houden of hij ze gewoonweg niet interessant genoeg vindt! Maar, wat is hij dol op Sophie! Hij wordt hier helemaal blij van mede omdat hij de pootjes (of noem je dat benen bij een giraf?)ย  wel goed vast kan pakken met zijn grijpgrage handjes.

Sophie de giraf is gemaakt van 100% natuurlijke materialen waardoor je baby hier onbezorgd op kan sabbelen (ideaal in deze ‘ik wil overal op sabbelen’-fase). Het speeltje is daarnaast een bijtspeeltje, wat erg fijn is als de tandjes door gaan komen.

Dus, super bedankt vriendin M. ( ja ik weet dat ze dit leest Gezichtje met knipoog ). Jayden is super blij met zijn kleine giraf en ik natuurlijk ook.

Happy baby = Happy mommy ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

